گروه صنعتی بازرگانی مارون رول

ارائه دهنده برتر کاغذهای ساده ، حرارتی ( رول و شیت )

گروه صنعتی بازرگانی مارون رول

ارائه دهنده برتر کاغذهای ساده ، حرارتی ( رول و شیت )

آخرین مطالب
پیوندها
  • ۰
  • ۰

مارون رول


اگر یک واحد صنفی کوچک همانند یک دکّان خوار و بار فروشی محقّر را در نظر بگیرید ،  چه در قفسه های خود مغازه و چه در انبار کوچکی که مغازه دار جنس های پشتیبان خود را در آنجا نگه می دارد ؛ به علت محدود بودن تعداد و تنوع کالا ها ، مشخص بودن ماهیت هریک و همچنین عدم مراجعه مشتریانی پر تعداد ، مجموعه ارائه دهنده در امر شناسایی ، طبقه بندی و فروش محصولات مذکور برای فروش با چالش بزرگی روبرو نبوده و حتی بدون نیاز به ذکر کوچکترین اطلاعاتی و مکتوب کردن آمار و ارقامی نظام مند بر روی آن ها می تواند به انجام امور روزمره اش بپردازد .

 

حال چنانچه فرض کنیم که این فروشگاه کوچک محلی به یک شعبه بزرگ از فروشگاه های زنجیره ای تبدیل شود ، دیگر محصولات موجود در آن منحصر به کارخانه ای واحد یا عرضه کنندگانی انگشت شمار نبوده و در هر حوزه - مانند محصولات شوینده با ده ها تولیدکننده مختلف که محصولات خود را ارائه می دهند ( برند هایی که هر کدام از آن ها نیز دارای زیر مجموعه های متعددی می باشند ) در ارتباط است . این تنوع محصولات در کنار بزرگ بودن فضای فروش ، انبار ذخیره آن ها و همچنین تعدد مشتریان و فروشندگان سبب شده است تا دیگر به صورت سنتی نتوان موجودی کلی را کنترل کرده و نبض بازار را در دست گرفت ؛ به همین دلیل این محصولات نیازمند ثبت و ضبط در ساختاری مشخص و سیستماتیک می باشند .

 با فرض اینکه درج اطلاعات روی هر محصول عکس العمل درستی در مواجهه با این چالش بزرگ باشد ، به میلیون ها برچسب منحصر به فرد نیاز داریم تا با قرار گرفتن بر روی هر محصول ، ماهیت آن ها را برای فروشنده ، مشتری و سخت افزارهایی که وظیفه سهولت و ساماندهی فروش را بر عهده دارند ، مشخص نمایند .

 

حتی تصور اینکه چه تعداد برچسب برای انجام این کار لازم داریم ، چگونه باید آن ها را پر کرد ، این عمل تکراری و خسته کننده به چند عامل انسانی نیاز دارد ، چگونه باید آن ها چسبانده و نهایتاً وارد سیستم کرد نیز باعث سردرگمی انسان می شود ، حال اینکه در همین میزان نیز احتمال خطای انسانی بسیار زیاد بوده و ممکن است اطلاعاتی به اشتباه برای محصولات زده شود ؛ به همین دلیل نیازمند واسطه ای هستیم که علاوه بر درج صحیح و سریع اطلاعات ، بتواند به ثبت و آمارگیری و مقایسه آن ها با یکدیگر نیز به ما کمک کند .

در همین رابطه ریبون لیبل به عنوان واسطه مورد نظر ما ، سبب می شود تا هد های حرارتی آثار مورد نظر و اطلاعات مطلوبمان را روی بسته یا برچسب های فوق الذکر درج کرده و بدین ترتیب علاوه بر حفظ نظم و به حداقل رساندن بروز اشتباه ، ما را به خواسته خود که همان طبقه بندی اصولی کالاهاست برساند . در انتها گفتنیست که این محصول که تحت عناوین ریبون رزین و ریبون وکس به فروش می رسد ، توانایی ایفای نقش در قامت ریبون تاریخ زن را نیز داشته و می تواند با درج تاریخ بر روی محصولات گوناگون به ویژه در مرحله ساخت و داخل خط تولید به تسریع و بهبود کیفیت این عملیات کمک کند .

نهایتاً گفتنیست که گروه صنعتی مارون رول به عنوان یکی از سامانه های تخصصی عرضه این محصولات (Maroonroll.com) آماده تامین کالاهایی مشابه و مورد نیاز مجموعه های گوناگون می باشد .


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی