گروه صنعتی بازرگانی مارون رول

ارائه دهنده برتر کاغذهای ساده ، حرارتی ( رول و شیت )

گروه صنعتی بازرگانی مارون رول

ارائه دهنده برتر کاغذهای ساده ، حرارتی ( رول و شیت )

آخرین مطالب
پیوندها
  • ۰
  • ۰

می توان گفت که در بیشتر محصولاتی که با انبارداری سروکار داشته و بواسطه این حرفه سازماندهی می شوند ، وجود عواملی که محصولات را از یکدیگر تفکیک کرده و اطلاعاتی را در خصوص اطلاعات فنی ، ورود ، کیفیت و سایر اِلِمان های مورد نیاز مصرف کننده ارائه می دهند ضروریست .

در همین رابطه اگرچه راه های متعددی برای این کار وجود دارد ، اما می توان گفت که استفاده از لیبل های پشت برچسب دار یکی از سنتی و در عین حال پرکاربردترین آن ها می باشد . برچسب های مذکور با وجود داشتن اطلاعاتی نظیر سری ساخت ، شماره سریال خود محصول ، جنس یا محتویات آن و در مواردی قیمت و بارکدهای کامپیوتری ، علاوه بر کمک به انبارداران در یافتن یا جایگذاری محصول ، سبب می شوند تا امور انبار گردانی و کنترل موجودی نیز به نحو احسن پیش رفته و بدین ترتیب خطا یا سوء استفاده های احتمالی عوامل انسانی به صفر برسد .

ناگفته نماند که لیبل های مذکور علاوه بر کاربرد فوق ، در هرکجای دیگری که نیاز باشد تا مطالبی از ابتدای زنجیره تأمین یا بالا دست رودخانه به انتهای آن ها یا مصرف کننده نهایی برسد نیز مورد استفاده قرار می گیرند  .

 

  • ۹۸/۰۵/۱۵
  • maroonroll maroonroll

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی